+90 8503025479 (WHATSAAP MESAJ DESTEK HAT)

 

Teslimat alanı

Sunulan ÜRÜNLER yalnızca Türkiye üzerinden teslim edilebilir. Bu BÖLGE dışında bulunan herhangi bir teslimat adresi için sipariş vermek mümkün değildir. ÜRÜNLER, sipariş sürecinde MÜŞTERİ'nin belirttiği teslimat adreslerine gönderilir.

Nakliye Menşeimiz: Tüm ürünlerimiz doğrudan ASYA İş Ortağımız depolardan gönderilerek orijinal ve yüksek kaliteli ürünler almanız sağlanır.

İşlem Süresi: Lütfen sipariş verdikten sonra siparişin işlenmesi için 48 saate kadar bekleyin. Bu süre zarfında, özel ekibimiz eşyalarınızı dikkatlice paketleyip nakliye için hazırlayacak ve size mükemmel durumda ulaşmalarını sağlayacaktır.

Tahmini Gönderim Süreleri: 

Standart Kargo: Tahmini teslimat süresi 9-15 iş günüdür.

Kargo Ücretleri: Siparişlerde rekabetçi nakliye fiyatlarımız ile ücretsiz kargo sunarak müşterilerimize en iyi değeri sunmaya çalışıyoruz.

Siparişi hazırlamak, sonrasında fatura kesmek, öncesinde ürünlerin stokta mevcut durumları WEB SITEMIZE belirtilmiştir. Bu sürelerin hafta sonları veya resmi tatil günleri dışında olduğu anlaşılmaktadır. Kayıt formunda görünen elektronik adresin doğru olması koşuluyla, ÜRÜNLER gönderildiğinde MÜŞTERİYE otomatik olarak bir elektronik mesaj gönderilecektir.

 

TESLİM ŞARTLARI
Paket, imzaya karşı ve bir kimlik belgesinin ibrazı üzerine MÜŞTERİ'ye teslim edilecektir. Devamsızlık durumunda, paketini postanesinde almasını sağlamak için MÜŞTERİYE bir teslimat bildirimi bırakılacaktır.

TESLİMAT Sorunları


MÜŞTERİ, çevrimiçi sipariş prosedürünün sonunda, siparişi onaylamadan önce taşıyıcıyı seçtiğinde belirlenen teslimat tarihi hakkında bilgilendirilir. Teslimatların en fazla otuz (30) gün içinde yapılacağı belirtilmektedir. Bu başarısız olursa, MÜŞTERİ, SATICI'ya makul bir süre içinde teslim etmesi için resmi bildirimde bulunmalıdır ve bu süre içinde teslim edilmemesi durumunda sözleşmeyi feshedebilir. SATICI, fesih mektubunun alınmasından gereksiz gecikme olmaksızın, MÜŞTERİ tarafından satın almak için kullanılanla aynı ödeme yöntemini kullanarak, ÜRÜNLER için ödenen toplam tutarı, vergileri ve teslimat masraflarını MÜŞTERİ'ye geri ödeyecektir. SATICI, ÜRÜNÜN MÜŞTERİYE teslimine kadar sorumludur. MÜŞTERİ'nin teslimat sırasında belirtilen herhangi bir hasar veya kısmi kayıp hakkında taşıyıcıya bildirmesi için üç (3) günlük bir süre olduğu hatırlanır.

 

Bu nakliye sürelerinin tahmini olduğunu ve varış noktasına, gümrükleme prosedürlerine ve kontrolümüz dışındaki diğer dış faktörlere bağlı olarak değişebileceğini lütfen unutmayın. Anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz. İçiniz rahat olsun, eşyalarınızı olabildiğince hızlı ve verimli bir şekilde teslim etmeye kararlıyız.

Siparişinizin Takibi: Siparişiniz gönderildikten sonra takip numaranızı içeren bir onay e-postası alacaksınız. Gönderinizin ilerleyişini taşıyıcının web sitesinden takip etmek ve her adımda sizi bilgilendirmek için bu numarayı kullanın.

Bu nakliye sürelerinin tahmini olduğunu ve varış noktasına, gümrükleme prosedürlerine ve kontrolümüz dışındaki diğer dış faktörlere bağlı olarak değişebileceğini lütfen unutmayın. Anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz. İçiniz rahat olsun, eşyalarınızı olabildiğince hızlı ve verimli bir şekilde teslim etmeye kararlıyız.

 

Müşteri Desteği: Müşteri destek ekibimiz, whatsaap hattimizdan siparişiniz veya gönderiminizle ilgili sorularınız veya endişeleriniz konusunda size yardımcı olmak için her zaman buradadır. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin; size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

Auto Glam Turk

Company number: 

 

London

UNITED KINGDOM

Ücretsiz Kargo

Türkiye'nin dört bir yanına ücretsiz ve en hızlı şekilde ürünlerimizi yolluyoruz.